Besök :)

Nu är jag äntligen helt klar. Har haft några uppehåll, som det blir när man har barn :p Och nu väntar vi på att Doffes farmor och farfar ska komma. Och här sitter jag å ser förjävlig ut i håret.Borde kanske göra nåt åt de nu ist :p Men ett litet inlägg ville jag hinna med. Idag kom äntligen de där fleece setena oxå :D Jätte fina! Det känns som om det är julafton i morgon  på nåt konstigt sätt. Längtar efter å få ge barnen sina paket :) Även fast dom verkligen inte förtjänar de ibland alltså. Gud va dom kan hålla på! Jaja men dom har ju sina bra sidor oxå :) Fast så många gånger jag har hotat dom med att "tomten ser" och "ni får inga julklappar" så ligger dom på minus massa julklappar vid det här laget egentligen. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0