Dagens

Dagens humör: Ehm? Glad tror jag :p Inte ledsen eller arg iaf

Dagens borde:
Tvätta

Dagens frisyr:
Just nu- en slarvig tofs (morgonfrilla) Senare- vet ej vad det blir för snyggt ;)

Dagens klädsel:
O ja de vet jag :D Mina nya ROSA leggings, ett svart linne och bolero :)

Dagens planer:
  Ska laga mat inför kvällen. Sen ska familjen fira nyår med mamma, syster, svärmor.

Dagens vill ha:
En fläta gjord av Sanna ;)

Dagens längtan:
Festa 

Dagens fundering:
Om jag kommer å få stressa ihjäl mig

Dagens beroende:
Inget, tror jag?

Dagens tråkigaste:
Att Sanna inte ska va med oss i kväll =/

Dagens tidning: Läser sällan tidningar

Dagens låt:
Hm? Har inte hunnit lyssna på någon än.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart du vill ha en fläta av mig ;) och det är lite tråkigt att inte jag ska va med, jag veeet, men vi kan ju träffas imorn eller lördag eller söndag eller måndag.. ja du fattar ;)

2009-12-31 @ 13:13:15
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Becca

Yes i know <3

2009-12-31 @ 14:59:06
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0