Min Sanna ;) <3

Idag har jag och Emil då vore med pappa till Töcksfors. Va där hela hela dagen. Blev skapligt trött när vi åkte hem kan jag säga. Tur att det inte va jag som körde :P  Just nu sitter Sanna hos oss och vi tittar på lite sex and the city, såklart ;)  Hyrde en film förut som vi kolla på före. This one:






Den va bra :) Massa godis har de ju bleve förstås och chips. Jag beundrar verkligen vänskapen dom har i sex and the city. Härliga :) Haha!
Å förresten kolla in bästaste Sannas blogg. Hon har köpt en ny kamera och har toge snygga bilder som hon lagt in där. Riktigt nice må jag säga :)


www.tristessen.wblogg.se

Nej nu får jag nog sluta, dom klagar här ;P
Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi, "min sanna <3" me like ;)

2009-12-20 @ 09:51:00
URL: http://tristessen.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0