En helt vanlig tisdag.. Eller hur var det?

Okay! Svinkallt ute. Dagen började med att vi gick upp 10.30 typ. Efter att jag och Sanna hade låge å pratat te nästan 06.00 på morgonen. Haha, en trebarnsmorsa som ligger vaken om nätterna å pratar ist för å få sin sömn för å försöka å klara av dagen med tre barn. Inga problem när man heter Rebecca Johansson de! :) Nej men vi hade lite beslutsångest där ett tag, och låg å räkna upp för och nackdelar med å sova eller inte sova? Vi bestämde oss för å sova de få timmarna vi fick iaf. Och det va tur kände vi när vi vakna. Va inte så trötta (inte jag iaf). Inte som man tror man ska va när man lägger sig så..sent? ;p Okey, men jag har väl vore rätt trött idag men ändå inget som märkts på mig. Kul har vi iaf :D min Sanna å ja :) Ja iaf, efter att vi åte frukost å gjort i ordning oss så skulle vi ta en tur te Karlstad. Kom inte så långt så sluta värmen fungera i bilen så vi fick stanna å sitta å "frysa ihjäl ett tag"  :p Medans Doffe försökte se vad de kunde va för fel. Men som tur va ringde Doffes bror alex och som tur va var han i stan så han kunde komma med vatten och glykol. Bilen hade antagligen fått nån ispropp eller vad man säger. För efter dom hällt i de så funka de. Ja vi hade ju vatten och glykol i redan men de vi nog inte så mycke tror jag. Åkte iaf hem, sätte på barnen mer kläder, åt och åkte sen till Karlstad, vid typ 16.00. Blev lite sent men what the fuck man hinner :) Va inne på biltema och bergvik. Jag köpte mig en jeanskjol på gina tricot :) Handla lite mat inför nyår och åkte hem sen. Vi väl hemma vid typ 20.30.
Alltså jag skulle lägga ut bilder på de jag köpte igår skrev jag men har verkligen inte haft tid med å ta några kort. Får kanske bli i morgon. Ska till pappa i morgon och fixa motorvärmare i bilen. Ja inte jag då :p Haha, verkligen inte :D Det får Doffe fixa de ;p Ska bli kul förresten å se om man överlever nyår när det ska bli så kallt  ;) Eller vad säger ni?
Har ni några nyårslöften då? Jag ska iaf FÖRSÖKA få in lite mer träning nästa år. Va fan, vi köpte ju oss ett varsitt halvårskort på badhuset för typ 2 månader sen. Och jag har bara vore där 3 gånger sen dess och Doffe 1 gång. Dåligt av oss alltså. Måste de bli ändring på. Men jag klarar verkligen inte av å gå själv å träna. Tråkigt å gå själv! Men det är mycke prat och lite verksta för mig ibland ;) Men sen vet jag inte om jag har något mer löfte. Återkommer om de, om jag har de :)
Sov gott alla vänner! För det ska jag göra iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0