Full fart!

Nu håller vi på å viker och lägger in kläder så vi får upp denna julgran snart ( som vi faktiskt fick tag på) :) Ska väl damsuga och skura lite golv där som granen ska stå, så det är gjort. Bild på granen kommer sen :) Vi va även till barnens farfar idag och lämna julklappar och barnen fick även sina. Å dom fick öppna dom förut här hemma. lite så i förskott ;)  Bilder på de kommer oxå sen :p  Till veckan blir det nog att göra varje dag skulle jag tro. I morn kommer Doffe sent från jobbet för att en ska komma från Göteborg och kolla på bilen. Inget jag ska göra iofs men. På tisda antar jag att Doffes farmor och farfar kommer. Antar eftersom det är enda dagen vi kan :p  Och på Onsda ska jag iväg och handla julmat med pappa och sen så ska vi dit (till pappa alltså) och städa och julpynta. Å så sover vi även där. Julafton blir nog mysig :) Planerna ser ut så här då: På dagen är vi hos pappa och min syster med familj kommer dit och vi äter och öppnar julklappar. De vanliga man gör på julafton liksom ;) Sen på kvällen ska vi till svärmor. Och ja, göra samma där. Äta mat, mysa och öppna klappar. Det är så kul hos henne och mysig stämning! verkligen. Vi brukar va på 4 ställen på jul men vi bestämde oss för å va hos pappa hela dagen ist för vi brukar bara va där några timmar och måste alltid stressa därifrån för å hinna överallt. Men sen dog ju min farmor i januari detta år så då är det ett ställe mindre för de. Blir lite konstigtt å inte åka till farmor på jul. Men hon får finnas med i tankarna ist <3 och farfar oxå förstås!  Nej nu måste jag sätta lite fart här innan det blir för sent. Barnen ska ju till dagis i morn och på tis ist för tis-ons. Så dom måste ju lägga sig snart liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0