I väntans tider..

Nu har jag och barnen nyss vore med pappa och handlat. Vi tänkte att det är väl bäst för man vet aldrig när Doffe kommer hem. Jag menar, jag har inte hört nåt av han på hela dagen :-S Nästan så man blir orolig. Han brukar alltid svara oavsett om han inte har tid. Men då lägger vi ju på direkt. Och någon rast tycker jag att han borde ha haft någon gång under dagen så att han kunde ha svarat på mitt sms som jag skrev typ ve 11.30-12.00. Men han har säkert ljudlös eller nåt.
Pappa åkte iaf hem och jag sitter här och väntar på att Doffe ska komma hem. Ska väl packa det sista oxå så det är gjort. Jag undrar oxå om vi kommer å få plats med alla julklappar i bilen?? Några säckar och kassar. Hmm.. ja in måste de iaf! :) Sen har jag en fråga till Sanna: Vet du hur det blir på juldagen än? ;p
Kanske skulle ta å diska först. Så jag har nåt annat å tänka på menar jag (och för att det behövs förstås :p)

Ha en riktigt trevlig jul nu allihopa!





Kommentarer
Postat av: Sannus rav

Fina bilder för det första ;) Sen så lutar det nog lite mer åt att vi går ut nu ;P haha. går fram och tillbaka här. men det verkar som att vi gör det nu iaf. Men isf vet jag inte.. Är det för länge att vänta till söndag?

2009-12-23 @ 22:18:48
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0