Jag vill inte känna så här

Som sagt många känslor som vill ut, men just nu så kan vill jag inte skriva om själva grejen som plågar mig. Många tankar är det som går runt iaf. Det är svårt å få nåt gjort här hemma, jag bara tänker hela tiden. Får ingen ro. Nej nog om de. Håller på å gör lite lunch här. Ska väcka Doffe snart tänkte jag. Bara maten nästan är färdig. Tänkte baka pepparkakor med barnen sen när vi har åte. Och MÅSTE gå ut en sväng sen oxå. Ut och gå eller nåt sånt. Har ju beställt Twilight (filmen) och den kom idag, så då vet jag vad jag å Doffe gör ikväll ;) 
I morgon ska vi på julbord. Det ser jag fram emot. Sanna kommer hit före så vi ska ha en liten förfest och mys =) Så jag måste städa. Har bara tvätten och vardagsrummet kvar så det går nog fort (förhoppningsvis). Plus att det blir ju mer skit när man lagar mat och vise versa så det blir lite extra. 
Den här har jag förresten köpt som jag ska ha på julbordet

Så snygg ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0