Bästa vänner är som diamanter, värdefulla och sällsynta. Falska vänner är som löv, finns överallt

Igår hände nåt hemskt alltså. Jo det va så här att Natalie skulle blåsa ut ett ljus under ett sånt doftvax (eller hur jag ska förklara). Och lyckades på något sätt få HELA det där smälta vaxet över sig, över hela ansiktet typiskt nog. Herregud va hemskt det var!! Jag fick världens panik  och fick ställa henne i duschen å försöka kyla ner samtidigt som jag fick försöka skrapa av allt. Hon kunde inte titta eller nåt, hon hade det t.om i näsan. Stackare! =( Så åkte till akuten efter att ha försökt få bort så mycke som möjligt. Så dom fick kolla ögona på henne. Hon fick några droppar som jag skulle ha i innan hon la sig då. Och skulle de bli värre så skulle vi komma tillbaka. Men peppar peppar så verkar de än så länge gå rätt bra med ögat som blev mest drabbat. Ja bilden av henne med ansiktet dränkt i vax va inte vacker! Skit rädd blev jag, trodde ju först att de va blod när jag såg de.


Den här bilden ser lite värre ut än de egentligen gör då




Fy och usch! Nu på det högra ögat så har det bleve som orange aktigt sårskorpa både under och över där hon brände sig. Som tur var så va Sanna hos oss när detta hände och kunde hjälpa mig å ringa och stanna hos Tindra och Emil när vi åkte, dom sov ju då för klockan va typ 12 när detta hände. Så Tack Sanna <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Usch va hemskt, stackare :(. Förstår att du fick panik.

2009-11-08 @ 21:36:33
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: sannus

Det var så lite så <3 du hade gjort samma, och mer därtill, för mig<3

2009-11-08 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0