Becca <3 Twilight

Jag vet inte om jag har nåt spännande å skriva om idag inte. Idag har vi bara vore inne. Jag har rensat lite bland papprena i köket, (hoppas jag inte slängde nåt viktigt för Doffe ;P). Och städat på bänken. Känner att jag verkligen måste komma igång å julstäda snart. Det är ju trots allt första december till tisdan! Men det hinns väl.. I morgon ska jag och Doffe på bio å se New moon! Ååh jag har verkligen bleve ett twilight fan! Det är de enda jag tänker på typ :p hehe. Nu har vi sett 1.an 2 gånger och i morgon 2:an 2 gånger. Plus att jag har beställt filmerna och även köpt 3 av böckerna i twilight serien (det finns fyra) :D jag börja läsa ettan i går, å jag vill inte sluta! Längtar ju verkligen tills tredje filmen kommer! Det har jag nog redan skreve i något annat inlägg men skit the same ;)
Just nu sitter jag och väntar på att Doffe ska bli klar så vi kan se på film. Det blir förhoppningsvis flickan som lekte med elden. I morgon ska jag och barnen till Sanna och störa henne lite ;p Då kan vi kanske gå ut om vädret tillåter? Ja! Å idag fick jag klänningen som jag ska ha när Lena och Tomas gifter sig, den passa perfekt och va jätte fin :) Den är vit med svarta blommor på, en 50-tals klänning. Riktigt nice ;) Det blir lite rockabilly tema :) Fun fun fun :D

*kram*


LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE


Kommentarer
Postat av: sannus

ni stör mig väl inte heller;P

2009-11-28 @ 02:13:52
Postat av: Becca

Man vet aldrig :p

2009-11-28 @ 10:01:39
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0