Hittat mina dikter! :D

"Det skaver i mitt hjärta.
Varför ger du mig en sådan smärta?
Det gör ont och det svider.
Fattar du inte hur mycket jag lider?
Jag älskar ju dig så!!
Så därför kan jag inte bara gå.
Men jag kan inte heller fortsätta
att förlåta dig hela tiden.
Det måste du förstå?!"

"Dö älskling dö!
Varför måste du leva?
Du skadar ju mig..
Jag vill inte ha ont.
Du borde inte leva..
det borde inte jag heller!
Det värker i min själ,
jag vill så gärna veta vem du
egentligen är.
Eller? kanske inte..
Nej, jag vill inte veta.."


"Den djupa sorgen kom
då du såg åt ett annat håll.
Då du ljög och bedrog,
stirrade på någon annan och log.
Men ändå så sa du att du älskade mig.
Men varför skulle jag tro på dig?
Mitt hjärta höll på att brista.
Och en dag så såg du mig ligga där
i en kista.
Det var först då jag förstod att ta mitt liv va värre än det du hade
gjort mot mig."

Haha, ja lite så såg det ut när jag skrev dikter förr :p Finns att många mer, men herregud då skulle jag få sitta här hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0