Jävla svikare! Egentligen stavas med E och inte I, så det så!

Hur kan man (om man verkligen inte tycker om en viss person) vilja umgås med den här så j*vla mycke?! Å bli nära vän med bara för någon annans skull? Alltså det är ju rätt falskt. Ja jag ska ju egentligen inte säga så mycke för jag gjorde ju i stort sett likadant. Men skillnaden är att jag umgicks inte någe värre mycke med den här personen själv. Å jag ringde eller skicka skappast sms! För jag ville inte komma den här personen för nära för de hade ju vore ännu falskare. Å  hur klarar man å umgås (riktigt umgås som nära vänner) med en person man inte tycker om? De fattar inte jag.. Alltså man måste ju inte! Jag tycker ju då att den som man gör detta för får acceptera att man inte kan tycka om alla. Och att man kanske inte vill va med den här personen. För tror nog att (eller VET) många som håller tyst om vad dom tycker om någon för någon annans skull. Och det får ju var och en bestämma själv. Men vet även att de här personerna umgås inte med den här dom inte tycker så mycke om. Utan dom är bara trevliga utåt för någon annans skull.
 
Å sen förstår särskilt inte hur man kan svika en kompis för någon man INTE tycker om? Å ställa sig på dens sida? Hallå liksom! 
 
Ja man kan väl fundera hur mycke som helst utan å få svar...


Kommentarer
Postat av: Frida

Om man verkligen VERKLIGEN inte tycker om en person så borde man inte umgås med den, men denna personen kanske inte tycker så illa om denna andra som den sagt? Det kan den ju inte göra? Hmm förstår du hur jag menar? Om man bara skulle störa sig lite på en person så kan man ju vara trevlig för någon annans skull. Jag antar nu att jag kanske vet vilka den och den är :).

2009-11-09 @ 20:26:34
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Frida

Försök att inte tänka på det, du blir bara arg och det tar massa energi i onödan :). Fast förstår om det är svårt att inte tänka på det.

2009-11-09 @ 21:45:24
Postat av: Becca

Ja jag förstår hur du menar. Nej den här personen kan ju inte ha så mycke emot den här andre som sagt nej. Precis som du säger ;) Nej då jag tänker inte såå mycke på det som jag gjorde. Va tvungen å störa mig lite bara, hehe =) Jag vet vilka mina RIKTIGA vänner är och är glad för dom jag har! Behöver verkligen inte sånna falska personer, jag är värd bättre ;P

Och Är glad över att du är en av dom RIKTIGA <3

2009-11-09 @ 22:17:03
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0