Måsta klaga lite

Ja då sitter jag här och äter frukost. Orka inte hänga upp tvätten igår eftersom de va så mycke å göra och jag fick ingen hjälp så jag har nyss hängt upp den. Tänk att datorer kan va viktigare för karlar än å hjälpa sin fru. Han hämta tvätten igår, ställde ner den på golvet och gick direkt till datorn. Å då stod jag och diska. Plus att det va andra saker som behövdes göra. Typ som att barnen behövde kvällsmat. Dom gör oftast inget om man inte säger till heller. Jag önska att jag kunde dela mig så jag hann å göra allt på samma gång..
 Ska iväg till Glava om en stund oxå.. Ska väl hjälpa pappa å städa där. Skulle verkligen behövas hemma oxå..
Nej nu måste jag in å duscha.

................

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Men det är karlar i ett nötskal, det!!! Tråkigt!!

2009-11-22 @ 23:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0