P!nk lover ;p

Ja då va denna månda här igen.. Tindra vägra somna igår så kvart i 2 i natt så blev jag för trött på de så jag la bara ner henne i sin säng å där somna hon =) Fast jag hann nog somna före henne :p De små grisarna sov till kvart över 10 eller nåt sånt. Å det va sköönt! Nu sover alla iaf å de e gött. Så snart ska jag lägga mig jag med. Idag va jag och Sanna å gjorde lite av den där hemliga grejen oxå =D hehe, inte riktigt klart än ;P så kan inte berätta nåt. Men snart, håll ut =) Ååh va spännande ;D  I morgon är det dagis tajm för barnen då, kul för dom! Ååh jag köpte en reseväska på Ica idag oxå, den stora =) Jippi ett steg närmare resan =) Lite rörigt blev de här, skriver saker lite hipp som happ. Hehe, men sån är jag ju när jag prata oxå så ;) De får ni räkna med när ni läser min blogg =) Å lite konstiga stavfel ibland oxå kanske de blir, haha!  Jag är knäpp.. som sanna säger ;p Men de e hon med, så de e lugnt ;DDD Hahaha.

*KRAM*

Hon är så fin tycker jag =)
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne Elb

Ja,nu MÅSTE det snart va dags att tala om vad ni håller PÅ med, ni två! ;)Puss

2009-11-21 @ 11:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0