Veckans citat: På en riktigt bra fråga finns inget svar

Idag har vi ägnat dagen åt att städa. I stort sett hela dagen iaf :P  Har strukit å hängt upp nya gardiner i vårat sovrum. Också har vi handlat efter de, å efter allt städande så va ja j*vligt hungrig så de va nästan farligt att handla för man vill ju äta allt! Men jag har lyckats å inte äta godis idag heller =) Hurra för mig! 
Fick besök av svärmora oxå, alltid trevligt! Så vi har haft fullt upp idag kan man säga. Jag kan inte gå in på Sannas blogg idag heller, störande! Fattar inte vad de e för fel? För hon har kunna gjort de.. I morgon kommer iaf Sanna hit å vi ska se på film å så, blir kulit ;) Lite lördags mys helt enkelt <3

Ååh, jag börjar faktiskt bli rätt så pirrig inför Tisdan! Det ska bli såå kul! :D Nej nu är det blöjbytardags!
 
Hej svejs!!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0