You are always welcome my friend!

Nu har jag och Sanna nyss vore å toge vaccination. jag blev stel i armen med en gång och så  känns det obehagligt nu. Men nu är det gjort iaf! :) Ska försöka leta upp mina gamla dikter snart oxå. Måste ju även börja justädet snart. Få upp gardiner å stuff :p men Doffe jobbar helg så det känns så tråkigt å göra det själv (även fast det ofta är jag själv som gör det) men han hjälper ju ändå till lite, med barnen och så. Jag brukar be honom göra det som jag tycker är tråkigast när vi städar ;p hehe. Så sånna grejer är de gött å få hjälp med. Men jag får försöka lite själv nu. Bara lite vilja och ork så går det som en dans!
Tindra blev väldigt trött av å gå med mamma och Sanna till verkstan så just nu i detta ögonblick ligger hon här =)





Vilken lite goding jag har :)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Lilla puddingen mormors!!!! :) <3 <3 <3

2009-11-26 @ 22:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0