Ja vi är natt..

Ja vi är nattmänniskor. Emil och Tindra har precis somnat och Natalie sitter och tvingar sig uppe och tittar på film. Ja jag orkar verkligen inte bråka. Och så länge jag är uppe så är hon uppe ( i stort sett iaf). Men nu tittar jag snart i kors så det är sängen som gäller om en liten liten stund. Emil brukar somna tidigt men han sov på vägen hem i från Glava förut och då är han uppe lite längre om han redan har sovit en stund. Men vi ska ju inte upp tidigt till nåt speciellt i morgon så det spelar inte så stor roll tycker jag. Men det är egentligen illa när barnen är uppe till 11 halv 12 på kvällen om inte längre ibland! Får nog verkligen få in någon bra rutin på det snart tror jag. För jag är uppe så här länge för att det är så tråkigt att lägga sig och JUST för att jag vill få lite egentid utan barn på kvällen. Och eftersom N somnar så sent jämt så blir det så här :-S Ja inge bra detta.. Men jag behöver ju iaf inte gå upp sådär jätte tidigt på morgonen det är ju positivt iaf :) Till ungefär 8-9 på morgonen, men händer ju att det blir längre i bland oxå. Det beror på Emil då det oftast är han som vaknar först. N sover ju gärna till 11 om hon får.  Nej men varför sitter jag här och tjötar om detta för? Nu ska jag tjöta in till sängen ist ;)

GO NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0