Nej jag vet ingen bra rubrik

I dag har det varit en väldig slapp dag. Jag och barnen bada förut. Ja det vart lite trångt i badkaret ;p Sen har vi lekt med lego och så har vi ritat en sväng. Doffe har sovit mest hela dagen han. Mamma vart spysjuk idag hon med, ja det är väl lika bra att alla får det på en gång ;)

Jag va och smittade ner lite folk på palmviken förut oxå, hehe. Nej men nån va ju tvungen att handla lite, och jag har varit piggast så. Och så har jag hämtat ut ett paket. Kläderna jag beställde till barnen. Allt passade och va fina =) Ja snart är det dags att börja göra i ordning barnen för kvällen. Så att dom KANSKE somnar i tid.



När jag ser t.ex denna bild så känner jag att jag måste sola snart. Bra å ha en grund innan vi åker oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0