Glader blir man =))

Tjolahopp! =) Idag har vi... öö, nu är jag tvungen att tänka vad vi har gjort. Haha :p Jo just de, vi va en snabbsväng till biltema på förmiddan. Bara dit, köpte det vi skulle ha och åkte hem. Sen (sanna) så ringde.... trumvirvel... Doffe till han som tatuerar, haha ;) Ja jag är lite feg i bland. Jag skulle ha klarat de, FAKTISKT =) men han ville göra det åt mig då han faktiskt har varit så snäll att ge mig en tatuering. Eller betalar en åt mig =))  Så ja folk det blir en till tatuering innan sommaren. Jippi! Så det har han fixat åt mig idag och han passade naturligtvis på att ta en tid till mig och Sanna att fylla i dom han gjorde på oss sist. Så det ska vi iväg och göra i morgon. 

Tack min älskling för att du är så underbar och snäll<3<3 Älskar dig föralltid!!!!!!!

Ja tatueringen som jag har bestämt mig för blir inte riktgt så liten som jag trodde ;) Så jag kan därför kanske inte ha den där jag vill och den kommer även att kosta liite mer. Men Doffe ville verkligen ge mig den så <3 Jo varför den blir lite större är för att när han skriver ut bilden så skulle det bli för mycke pixlar (eller vad det nu heter) så det inte skulle bli bra helt enkelt. Plus att det var lite små detaljer på den som gör att det blir lite krångligare att tatuera. Så det kanske blir tvärs över hela ryggen, vem vet? ;) Inte för att det va på ryggen jag hade tänkt. Men det spörs vart den får plats helt enkelt =) Vill ni se en bild på den? Hehe, njee jag tror inte ni ska få det än. Na na na na na naa ;p Bättre att ni får se resultatet ist.

Sanna kommer i morgon då som jag skrev och vi ska äta tacos. Har varit sugen på det ett tag nu så det ska bli GÖTT! Ska bli väldigt kul att få träffa henne igen oxå efter att hon varit i Taiwan i 5 VECKOR!  Och sen ska hon ju bli med oss till Turkiet om sisådär 6 veckor, så då får jag ju träffa henne i massor  =)))))))))))))))))))))))))))))))

Kom bort mig lite märkte jag när jag skrev om vad vi hade gjort idag. Vi har iaf tvättat oxå och städat lite. Ja det va ju inte så mycke mer. 
Hör å häpna : Doffe städa barnens rum alldeles själv, och UTAN att jag behövde fråga om han kunde göra det. Det är inte vanligt att han plockar bort efter sig själv ens, så ja jag tyckte det va VÄLDIGT snällt av honom <3 Han kan att bara han vill =)

Go natt på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0