Uppe Tidigt

I dag är jag uppe tidigt. Varför? - Jo för att jag kände för de :p Haha nej då, det va så här att vi tvätta i går och tappa bort tvättkortet de sista 10-15 minuterna innan det låser så jag va tvungen att gå upp nu och vänta på att den som ska tvätta kl 07.00 kom. Och det gjorde hon relativt fort. Tur det! Det va en annan gång vi inte fick ut den sista tvätten (vet ej varför då) men då gick Doffe ner, och där fick han vänta, för ingen kom. Men efter en timme så tas tvättiderna bort automatiskt. Så då fick han logga in och hämta tvätten. Dröligt!

 Men nu är iaf tvätten hämtad och jag vet inte om jag ska lägga mig igen. Blev lite pigg och lägger jag mig så kanske jag får sova i, ja kanske 1 timme. Så man kanske skulle ta å gå in i duschen ist? Så man blir ännu piggare :) 

Sanna sov hos oss i natt så vi va väl uppe lite länge och kolla på sex and the city :p Men vi orka bara 4 avsnitt. Kanske hinner med och kolla lite idag då (jag tror) det bara är 8 avsnitt kvar av hela boxen. Sen ska vi se filmen, ja den har ju jag redan sett några gånger. Men inte S. Och efter det så kommer väl 2:an ut snart så då ska vi kolla den :))

Ja vad blir det idag då? Barnen fick såpbubblor av Sanna igår så vi ska ut och leka med de ;p Och sen vet man aldrig vad det blir mer. Sen prata S på en dagen att hon ville åka till min mamma så KANSKE att det blir de. Det spörs helt enkelt!

Och sen fick jag ett jätte fint armband av henne som hon hade köpt i Taiwan. Tack gumz! <3<3

Nej nu vill jag veta vad ni ska göra idag?

Här är det iaf (än så länge) strålande väder :)     


          


Kommentarer
Postat av: Sanna

Varsågod gumman:)

2010-04-24 @ 09:37:57
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0