Roligt?

Har det varit kul att ha sett samma inlägg i över en vecka? Haha, ja jag tycker det är rätt tråkigt att blogga just nu. Vet inte vad jag ska skriva å sån skit, huhu ;p

Hamnfesten har ju varit nu under helgen och vi va ute på fredan. Skit kul kan jag säga, ja  förutom den sista halvtimmen kanske.. Doffe blev lite arg på allt så det va bara att åka hem dä. Annars hade det kanske inte slutat så bra. Men annars dreta bra kväll! :D  Nej som sagt det är tråkigt att blogga just nu så ni får inge mer av mig nu. Ja lite bilder slänger jag in då :)

Kram


Fina Sissel <3


Och såklart FINA Sanna <3








:)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Alltså, det var ju en HELPERFEKT kväll typ ;)

2010-08-09 @ 19:35:15
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: sissel

herregud, det syns verkligen att jag och Sanna är systrar på första och andra bilden :)

2010-08-16 @ 13:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0