En lek :)

Här under kommer en liten lek jag kom på. Jag, Doffe och Sanna ska skriva en mening var utan att se vad den före skrivit. Kan ju bli hur kul som helst! ;) Okay here it goes!


Fy fasiken vilken tur jag har!
Jag är en jävligt het tjej som är så jväla kåt och jag vill sätta på den hetaste killen i plugget.YOU ARE ALWAYS ON MY MIND. Att ha trekant är inte så jävla fränt ändå. Att ha en raggabil är inte så jävla kul för att du är så jävla töntig. Finns inget jag skulle göra för dig,
En liten apa vore att bra roligt att ha :) Ditt leende gör mig illamående och jag hatar dig. Köp OPEL bli belåten se Sverige genom plåten :P Välter Ovanligt Lätt Vid Omkörningar. Spännande! Mina gardiner är vita. Jag är bara bäst:P


Ja det blev ju som det blev, haha! Jag har skrivit med tjocka bokstäver, Sanna med kursiva och Doffe med understruket. Enjoy!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0