En ständig kamp

Riktigt kallt ute idag alltså! Och jobbigt att ta på barnen massa kläder och dra med dom för att lämna Natalie på skolan. Och för att sen 1½ timme senare hämta Natalie på skolan. Suck va jobbigt och stressigt! Stressar ihjäl mig varje dag tror jag, plus att det är så mycke annat som måste göras. Och dessutom har barnen varit extremt duktiga på att inte lyssna de senaste dagarna. Så jag får tjata och bli arg, och jag tycker inte om att va ständigt arg på dom som det känns att jag måste va vissa dagar. 
Och på det så har fläkten i bilen gått sönder så det immar igen och blir is på rutorna typ direkt, och inte direkt nån värme blir det heller då. Känns underbart! Men ska till pappa imorgon så han ska kolla på det, och har bett Doffe ringa skroten och hört om det finns nån fläkt. Känns som att det är lika bra att köpa en innan man åker dit. För den behövs säkert bytas, men om det finns nån att köpa är ju bara frågan då. 

Måste få klaga lite ibland ;p Känns faktiskt lite bättre nu när jag har suttit och varvat ner några minuter. Men ska snart diska och plocka bort lite, får panik när det är stökigt. Bäst att ha det gjort för sen ska vi på stan och köpa de sista julklapparna. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0