Freda

Hej hallå!

Idag gör älsklingen första dagen på nya jobbet :) Roligt! Tror han va bra nervös imorse och jag förstår honom!  Men tror nog att han kommer in i rutinerna rätt snabbt, så det går nog jätte bra :)

Förut kom jag fram till att vi inte kan ha någon köksmatta, för att någon av katterna kissar på den. Andra gången nu, och denna gången la jag tom på en annan. Men då imorse hade någon satt sig och kissat på den oxå.  Roligt =/  

Men till nåt roligare :D Imorgon är det jubord, så jag och Sanna ska gå på bolaget idag. Fast jubordet är rätt tidigt, 13.30 tror jag det va så jag ska inte dricka nåt där utan tar det när vi kommit hem. 
Detta blev att ett meningslöst inlägg. Aja så blir det ibland när man är lite "ur fokus".  Så det är nog bäst att jag slutar nu.

Puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0