Lite sjuka

Hallå hallå!

Nu under morgonen har jag fått lite gjort, då jag va sjuk igår så skippa jag gymmet idag. Onödigt att sprida runt massa bakterier! Iaf så har jag fixa iordning i förrådet och även tagit ner alla kläder vi rensade. La de längst fram så det blir lätt att ta ut när det är dags att sälja. Har även slängt massa sopor OCH tagit upp julgranen samt julsakerna så det finns uppe när det är dags.

Sen för typ en halvtimme sen så fick jag hämta barnen på dagis för Tindra är lite magsjuk. Så båda får va hemma resten av veckan. Ja Natalie va både spy/magsjuk 2 gånger förra veckan. Men hoppas inte det fortsätter att hålla på så som vi hade problem med för ett tag sen! 


Nu ska jag fixa nåt att äta sen blir de till att städa lite.



KRÄM PÅ ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0