Tiny little monkeys

Godmorgon skulle jag vilja skriva men det är ju fasiken lunch! Förmiddan gick snabbt som attan ju. Natalie är hemma idag för att JAG är sjuk. Känns tråkigt för henne att behöva va hemma för det, men är man magsjuk så är det inte lätt att åka nånstans. Så det får bli så idag, imorgon ska det väl va bättre så.

Barnen har precis badat och jag ska gå in i duschen snart, känner mig lite bättre nu så det är bäst att passa på. Sen har jag lovat att vi ska sjunga singstar så det får bli det. Och om jag är ännu bättre sen när Doffe kommit hem så går vi nog ut en sväng och åker pulka. Har vi faktiskt inte gjort än! Just nu snöar det för fullt och det är så fint tycker jag :) Tänkte ta kort men ja vad ska jag säga, flingorna syns inte på bilden så det va ju ingen idé ;p  

Nu ska jag fixa lite frukt till tha kidz innan jag take a shower, sen lunch när jag är klar!


PUSS OCH HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0