Jag ska gifta mig med...

Hej igen :) Nu har jag städat, hängt upp tvätt, duschat och lagat mat. Skönt värre att va klar ska jag tala om! Ebba (Natalies bästis) kom för en liten stund sen så nu är det lugnt ett litet tag :) Och nu väntar jag väl bara på att Sanna ska komma, vi ska ha idolmys ikväll :))  Inte för att jag tror att hon kommer riktigt än då, för hon skulle iväg till Ikea först. Men vänta kan man ju alltid göra :) 

Nu under helgen så ska jag med pappa och hjälpa honom köpa julklappar, ja jag tror det blir så iaf. Sen så är vi bjudna till svärmor på sönda för att fira min svåger som fyller år den 13de. Ja och sen nästa vecka är det Luciafirande på tisda och torsda. Tisda är det Emil och Tindra på dagis och torsda är det Natalie i kyrkan. Det ska bli roligt att se, mysigt och fint ♥ 

Nu får jag gå och fixa lite mat till de små liven :) Och deras diskussion just nu är just rubriken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0