Lördagsmys

Igår var Sanna barnvakt och hade dom över natten så att jag och älskling skulle få lite egentid som jag nämnde. Kändes skönt fast vi inte gjorde nåt speciellt. När vi lämnat barnen så åkte vi direkt till farmor och farfar (Doffes) och hämta en kärra. Men blev ju kvar och fika en stund så kom väl hem runt halv 9. Skynda oss hem för att inte missa så mycke av Idol. Se när det va klart så kolla vi på Eclipse som vi fick hem i förrgår. Klockan 2 var den klar och då det va bara att gå och lägga sig direkt. Somna nog med en gång jag la mig typ. Sov väl till halv 10 idag och har varit och hälsat på mamma en sväng när vi hade hämtat barnen och sen har vi haft besök av svärmora nu på kvällen :) Och nu kollar barnen på film och sover förhoppningsvis snart :p Är faktiskt jätte trött så det ska bli skönt att få lägga sig!

Ja det va väl kul att veta va? Mycke intressant skulle jag tro ;) hoho

Nä det blir väl inte så mycke roligare jämt nu. Men imorgon ska jag iaf träffa Sanna ♥


Me want!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0