Wherever you will go

Hej hej!

Blev lite sent igår minsann, kom hem halv 5 imorse. Vad händer där egentligen? haha :) Men det var roligt och blev sådär lagomt onykter ;p Jag och Sanna gick på tiki som jag hädanefter ska kalla för "ministockholm". Fan vilka snobbar killarna var där, haha! Ja det var första gången på den krogen för mig, och jävel så dyrt att gå in! 180 kr. Aja nu vet ni det.. och jag med för den delen :p 

Inge bakfull är jag idag heller och det är gött, jag va t.om uppe före alla imorse. Inte dåligt dä :) Men det blir nog inte att jag gör så mycke ändå idag, kan ju inte köra på nåt ställe och så ska ju älsklingen iväg och kolla på hockey i Karlstad ikväll. Så det blir att myspysa med barnen ♥ 
Nej nu kommer snart Sanna, vi ska väl äta lite "måste dagen efter mat" ;)  

Nu kom hon :)

PUSS OCH HEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0