Wishes

Dessa här 2 av (typ) 12484 saker önskar jag mig i julklapp! Tänkte även visa ett halsband som finns på guldfynd som jag oxå VILL ha men det fanns ingen bild nånstans så det gick inte de.

Men fina pyjamaser, eller hur? :)







Sen önskar jag mig typ ett presentkort eller pengar så att jag kan ta hål i överläppen oxå, men frågan är:
 vågar jag?  Känner fan så ont! Men vill jag en grej väldigt väldigt mycke så brukar jag klara det till slut, men det spörs de..

Just de ja, jag skulle ju berätta hur det gick med dessa katterna. Och vi har bestämt att vi inte ska ta dom. För vi känner att vi hellre vill börja från början med en kattunge och detta var 2 bröder på 2 år. En va jätte gosig och den andra var gosig men skygg. Och vill helst inte ha en så rädd katt när man har 3 barn som väsnas, för då är det ju nästan synd om katten. Men har typ ringt på alla annonser som finns och som har rimliga priser men ingen har några kvar så får väl helt enkelt vänta och hoppas att det dyker upp några mer snart. Irriterar mig på folk som inte tar bort annonser när det inte finns några kvar! Jaja men så är det :p


Imorgon ska Barnen sova hos Sanna förresten, och det ser dom verkligen fram emot :) Jag och Doffe ska ha lite mys för oss själva och hon är jätte snäll som ställer upp ♥ 

Nej nu blir det väl snart sängen antar jag :p


GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0