Blir lite smått tokig på barn ibland

Under försmiddan idag efter att vi lämnat barnen på dagis så åkte vi å handla det sista inför lörda. Doffe åkte till jobbet 10.15, det va ett 10 timmars pass idag :p Så ja, det har vore rätt tråkigt idag. Jag tog med pulkan  när jag hämta barnen förut för tänkte att vi kunde åka lite innan vi gick in, men då hade varken Natalie eller Emil åte nåt på lunchen. För det hade vore nån ny maträtt. Så det va många barn som hade petat i den bara. Det vart te å gå hem de dirket å göra mat hemma.

Ja vad har jag gjort idag då?  tvättat lite, diskat och lite plock har det väl oxå bleve. Men annars... inte ett dugg!

Kom på att jag inte har haft nån dagens person på några dagar nu, så det är väl bäst jag har det snart :) Men först ska jag hänga upp tvätt å ge barnen kvällsmat å plocka lite till :p

I morgon ska jag äntligen sola igen, börjar känna mig lite blek ;) Sen ska Doffe bannemej gå ner till förrådet med de grejerna han skulle ha gått ner med för ett tag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0