Det har varit riktigt riktigt

Jag känner att det ska bli riktigt skönt å få roa sig å ha kul i morgon. Jag har haft en väldigt jobbig vecka med barnen. Och känner att jag är nära å förlora förståndet! Jag spänner mig hela tiden, sitter å slänger i mig maten när vi äter med axlarna uppe vid örona typ.  Så komma ifrån, ha roligt å få slappna av lite är verkligen nåt jag behöver just nu!

Idag har jag då städat det sista. Och kan säga, att så här städat och undanplockat i vardagsrummet har det inte varit på läänge. Nästan så det eka här förut ;)

Jag och barnen har suttit å tittat på pippi långstrump rymmer hemifrån, på youtube :) Nån annan dag ska vi se på pippi på de sju haven.  Bra filmer dä! Måste köpa dom, då det är lite tråkigt å se dom på youtube eftersom det är typ 11 olika klipp på en film.  

Jag och syrran va även iväg å sola, skönt värre :)

En tråkig grej som hände henne är att hon för ett tag sen lämnade brudklänningen på kemtvätt. Fick tillbaka den idag å så va den trasig. Och hon gifter sig om EN vecka! Fan va klantigt av dom. Det var pärlor borta och trådar som stack ut. Kul.. =/ Hon ska dit på månda iaf, och dom är ju enligt lag skyldiga att ersätta om dom haft sönder nåt. Sa jag hoppas ju verkligen att dom gör de me! På nåt sätt måste allt va fixat innan nästa sönda iaf. Shit liksom! 

Kram 


Kommentarer
Postat av: Frida

Shit va störande med klänningen, hoppas det ordnar sig. Ha en trevlig kväll imorrn =)

2010-02-05 @ 23:12:54
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Becca

Ja det kan man hoppas på. Men det ska det väl göra, på nåt sätt iaf.



Tack :)

2010-02-06 @ 00:00:06
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0