En måste skriva åsikt :)

Jag måste bara skriva en grej som irriterar mig! Och det är så otroligt falska personer! Som pratar skit om vissa och säger att dom avskyr den och den. OCH sen så blir dom vän och börjar umgås med den som dom pratat så jävla mycke dret om. Det är ju å va jävligt falsk anser jag. Och sen det roliga är att dom själva avskyr falska personer. Va liksom? Haha, det kan inte bli roligare! :D Å ibland verkar de ju liksom tvinga sig själva te å umgås med den dom inte tycker om. Vad är det om liksom? Inget jag förstår iaf! Det kan man ju inte må bra av!

Sen en sak till som är skrattretande. Det är att "en del" hatar personer som försöker förstöra för andra. Men själva kan dom minsann göra de!  Alltså nu menar jag tjejer som föröker ta andras killar, sånna som ljuger för vissa så att andra tar skada, personer som försöker förstöra mellan föräldrar och barn, eller mellan andra relationer, som kompisar eller syskon! Kan verkligen inte med sånt.. Förstår inte hur dom tänker där..

Punkt ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0