Hallå världen!

Hade en askul kväll i går! Bara så ni vet ;)



Haha, nej då jag tänker forts att skriva :) Uppe med tuppen är jag, fast jag borde passa på att sova när jag i stort sett fortf är onykter känns det som. Och när man är barnledig. Men här går jag upp vid 9! Ja så är det i bland ;p

Jag har aldrig dansat så mycke som jag gjorde igår, jädrigt kul. Tack vare mina boys and girls de <3 Jag tror att vi va dom som syntes mest, haha. Iaf jag ;) Jag, syrran, mamma och Tomas alltså :) Lilla Sanna ville inte dansa hon och inte Doffe heller, ja inte dom andra som var med heller för den delen. Men vid 12 iaf så hade Sanna så tråkigt och Doffe börja må väldigt dåligt, så då gick dom hem :)

Inte för att det har nån betydelse att dom inte dansa då, jag påpeka bara det ;p Jag gjorde iaf inget annat, och fortsatte lite själv när jag kom hem. Haha!

Och förresten! Det spöka här en sväng när jag hade komme hem. Doffe säger: det är en ghost där. Å så nickar (tror jag, eller pekar) han mot stolen mitt emot mig, på andra sidan bordet. Å jag bara: men hej på dig! (nåt åt det hållet :))Och tittar så klart mot stolen när jag säger det. Å rätt va de va så rörde hela data skärmen till sig av ölburken som står precis bakom skärmen. Ölburken slog alltså till dataskärmen. Och jag satt alltså med datorn framför mig. Det va inte så skrämmande då tyckte jag. Men hade jag varit i ett annat tillstånd så hade jag nog bleve räddare.
Sanna satt ju precis breve den här stolen så hon lyfte arslet rätt fort å gick å la sig, hihi så hon vart nog räddare.  Doffe verkar ha en tendens till att se spöken när han har druckit, men nu märkte vi av det oxå :) Nej nej, inte kul eg :-S Då jag eg är asrädd annars. Haha! Men skit samma.

Vi gick iaf till the corner efter att vi hade bowlat, betala in oss å hela köret. Men kan säga så här då att det va ja as kul där, man kunde verkligen dansa till bra musik... NOT! Så vi gick därifrån rätt fort.
Nej nu börjar det snurra på rätt bra här, så det är väl bäst att jag.. ja gör nåt, typ lägger mig kanske :p

Ha en bra dag nu :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja du är nog fan full än ;), hehe kul att ni hade kul!!! hoppas du inte är alltför dålig nu när du har nyktrat till :)

2010-02-07 @ 11:37:33
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hahaha, full fart var det!!! ;D

2010-02-07 @ 14:42:33
Postat av: Becca

Haha, ja vid halv 1 nånting började jag att bli människa igen ;p

2010-02-07 @ 22:52:25
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0