Katherine Heigl får många ++++++

Va fasiken är det här för skit väder egentligen?! Det räcker väl med att den snön som va kunde ligga ist för att det ska storma ner mer? Som sagt jätte kul att vi äntligen haft en riktig vinter men nu räcker det väl?! Va omöjligt å gå till dagis med vagnen, jag fick dra å dra, och så har jag dessutom jätte halkiga skor så jag bara kana. Jätte trevligt :)

Nu under morgonen har jag tittat på the ugly truth...igen :), som i för övrigt är en JÄTTE BRA film. Verkligen sevärd! Romantisk komedi står det på fodralet och måste säga att det stämmer verkligen! Har nog aldrig skrattat så till en film :D Den får högsta betyg av mig ++++++++++++++ Och jag tycker ju att hon Katherine Heigl spelar så jäkla bra! Alla filmer jag har sett med henne är bra. Så nu har jag sett den filmen 2 gånger. Och kommer jag nog att se några gånger till :) 

Nej nu ska jag ta å sätta på musik och börja städa

Och den här är bra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0