När hjärtat gråter..

Idag har vi haft en total slappdag. Lite jobbigt faktiskt för man är trött hela dagen med noll energi.. Fast skönt å inte behöva passa nåt.

 Ja förut så satt jag å Doffe å boka biljetter till Pink. Hon kommer igen till sommarn :) Kul, fast jag känner att jag inte kan gljädjas riktigt då.. :(  (vill inte gå in på varför)
Ja Doffe ställde snällt upp först och va beredd på att åka med mig men syrran ville så gärna med så då åker hon med ist. Jag fråga inte henne först för jag trodde inte att hon tyckte om Pink, men det gjorde hon :) Och så är ju Takida förband och dom är ju oxå bra. Och lena är ett stort fan av dom så ;)  Och så boka vi hotell, så allt är klart.

Igår gifte ju sig Lena och Tomas <3 Lena va jätte fiin! Drottning av Glava ;) Grattis <3




Hoppas jag skär mig
, ja så tänkte jag där en stund när jag stod å diska och leta efter bestick i diskvattnet. Då det låg vassa knivar där i nämligen. Men verkligheten slog till mig, och det är klart jag inte vill..

Ja när hjärtat gråter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0