Lite mer tidsfördriv :)

FEM SKULLE

Skulle du vilja vara längre?

Nej är nöjd med min längd 

Skulle du vilja väga mer?

NEJ

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?

Vad är detta för fråga eg?

Skulle du vilja ha sex med en kändis?

Haha, nej

Skulle du vilja dricka dig full nu?


JA 


TIO KAN

Kan du röra på öronen?

 Nej, det är ju svårt ju

Kan du slicka dig på näsan?

Nästan

Kan du kolla i kors med ögonen?


Jajjemänsan

Kan dina föräldrar lita på dig?


Haha... ja det kan dom

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Nej kan nog bli svårt

Kan du vara på fest utan att dricka?


Ja fast helst inte

Kan dina vänner lita på dig?

Ja det är klart!

Kan du tänka dig att pierca naveln?

AJ! Har redan gjort 1 gång.. Och ALDRIG mer

Kan du suga?

 Haha, va fan?

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?

Beror på vad det är för affär.. Men nej oftast kan jag inte låta bli ;p



FEMTON HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja, men vem har inte de?

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja

Har du ett syskon?


Nämligen 3!

Har du varit full den här månaden?


Nej, men förra :p

Har du någonsin haft sex med någon?


Jag är gift och har 3 barn, så svaret får nog bli nej. Hahahahaha

Har dina föräldrar ljugit för dig?


Det har dom, det kan jag nog garantera. Men inget jag kommit på

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nej faktiskt inte :)

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej men det blir innan läggdags

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Hmm..? Låt mig tänka.. ja det har jag

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nej

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?


Nepp

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Ja fast inget jag tänker göra någonsin!

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Nej.. eller jo förresten.

Har du haft sex med mer än tre personer?

Nej

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej duktiga jag :)



TJUGO VEM

Vem är din bäste vän?

 Sanna. Men har andra fina vänner oxå :)

Vem älskar du?

Doffe såklart <3

Vem hade du senast sex med?

Ja vem kunde de va tro? ;D

Vem vill du bli full med?

 Marie-louise just nu. Det va längesen!!!! Annars Sanna såklart och Doffe måste ju va med på ett hörn här :)

Vem är den bästa artisten?


Pink såklart. Fast det finns ju många bra.

Vem pratade du senast i telefon med?

Pappa

Vem har du en liten crush i?

Ja får nog svara att jag har min man ja, så ingen crush i nån annan inte.

Vem är snyggast i världen?

Ehm? Är inte de jag de då? ;) Hehe

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?


Skulle vilja dela dom å ge hälften var till mamma och pappa

Vem är snällast i världen?

Min man :)

Vem är din bästa kompis?

Vad är skillnad på kompis och vän eg?

Vem vill du prata med?


Hm? vet ej

Vem sov du med senast?


Doffe, Natalie och Tindra

Vem såg du full senast?

Haha, Sanna och Doffe

Vem vet allt om dig?

Doffe och Sanna vet nog mest. På olika sätt

Vem kysste du senast?


Ja vem kan det va?  Ja ni har gissat rätt ;) Doffe

Vem kramade du senast?

Någon av barnen

Vem kan berätta allt för dig?

Hoppas att mina närmaste kan det iaf

Vem kan du berätta allt för?

Doffe. Förutom kanske små små hemliga tankar.

Vem hatar du?

Ja det vet jag, men inget jag tycker att jag kan skriva här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0