Mina kära små ting <3

Ja ännu en dag har gått då. Jag och barnen va en sväng till Frida förut, kom lite sent iväg men det gör inget. Barnen hann att leka en bra stund ändå :) När vi kom hem börja jag med maten direkt och sen va det dags för mig å gå ut och gå med Marie-Louise. Det va skönt. I morgon ska vi försöka åka till badhuset igen. Ja efter att Lena och jag har solat. Roligt när man har saker att göra ibland :)
 Idag la jag mig med barnen i våran säng och läste för dom och kl 9 släckte jag ljuset. Jag låg kvar tills dom somnat och det tog inte lång stund. Skönt! Jag ska göra likadant i morgon. 
Eftersom jag inte har så mycke att skriva om idag så får ni lite bilder att titta på.
Kram på er!

Alex & Emil


Neo

Lena & Neo



Alex&Hampus

Pappa upp i dagen!

Vendela&Alex

Vendela fylllde 10 :)

Lukas&Natalie

Lukas





Rasmus


Kommentarer
Postat av: Frida

Det var trevligt att ni kom och hälsade på en sväng =).

Jäklar va lik Rasmus är Peter väll...

2010-01-08 @ 05:46:51
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Becca

Tyckte jag med :) Ja det kan man lungt säga att han är.

2010-01-08 @ 10:05:30
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0