Fint VITT vinterland vi har :)

Nu under morgonen har jag tvättat. Eller jag tvättar till 10 så är inte klar än :p Som rubriken lyder, gud vad fint och vitt det är ute. Äntligen har vi fått en vinter utan massa slask. So far so good iaf :) Och hoppas det håller sig så här fint till i mitten eller slutet av februari iaf.  Sen i början eller mitten av Mars kan våren börja komma :) Ja det tycker jag minsann! Idag ska jag iväg och sola med syrran igen, ska bli skönt. Oxå blir en sväng till badhuset när barnen slutet dagis . Och idag ska även Lena och Lukas med dit. Nu under morgonen har inte humöret varit på topp kan jag säga, men det går väl förhoppningsvis över sen. Det har ju en orsak så..
Nej nu måste jag hänga upp tvätt.

Ha en fin vinterdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0