Ja detta med pigga barn igen då..

Ja klockan är 23.55 och Natalie och Tindra är fortf uppe. MEN! Dom somnade faktiskt vid 9-halv 10. Men ska snart lägga mig med dom igen för så här kan vi ju inte ha de.. På badhuset va vi i dag oxå då. Hela familjen :D Dom har ju börjat att ta betalt för barn i alla åldrar nu mä.. 10 kr då men. Tycker det känns dåligt å behöva betala för ett barn som är 1 år bara. Eller om man hade haft en liten bebis. Dom fattar ju inte ens att dom är å ett badhus. Aja, alla försöker krama ur pengar ur alla nu förtiden så man blir ju inte förvånad heller. Vi ska nog på badhuset till Måndan igen är det tänkt. Vi har ju halvårskort jag och Doffe och det måste man ju försöka utnyttja. Får köpa ett varsitt till  barnen nu oxå då. :p Solade gjorde jag förut med syster yster me. Det är så skönt! Så det ska vi göra till veckan igen ;)  Inte bara för att det är skönt då ;p Annars har vi inte gjort så mycke mer idag. jag har väl städat, fast bara lite.
Nej nu börjar dom leka för fullt här så det är väl bäst å sätta stopp för de.
 Sov gott everyone!

Kommentarer
Postat av: Akselastrid

Great site

2011-03-11 @ 20:47:53
URL: http://akselastrid.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0