Ja en del alltså..

Tänk att man kan bli sur på någon för att den jobbar? Vilken tur Doffe har att jag inte blir det, haha. Men varför skulle jag? Och sen finns det sånna som blir sura för att man inte svarar på sms tillräckligt fort. Eller att man är borta för länge. Även fast det kanske är någon högtid och man vill va med sin familj och/eller släktingar. Eller för att min inte hört av sig på 1 halvtimme kanske! Dom som är sånna dom borde söka fört. Och inse att det håller verkligen inte i längden! Det är ju inte mig det drabbar men tycker synd om dom det gör de för. Ville bara skriva de :)


Kommentarer
Postat av: Frriiiiiidaaaa

Haha ja du det lät normalt... ska nog börja bli sur på Emil oxå när han ska jobba, faan vilken bra stämmning det skulle va här hemma ;)

2010-01-11 @ 12:40:47
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Becca

Ja eller hur? De tycker jag ;) Haha

2010-01-11 @ 13:06:21
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0