Just hold my hand and never let me go

Ni som inte kommit med som dagens person än, håll ut. Ni kommer! :) Är lite svårt å få med alla på en gång. Och jag tar inte någon sist för att jag tycker om den minst. Utan för att det helt enkelt får bli så :) Fast det förstår ni säkert ;)

Idag har jag och Lena solat, och så va jag och Doffe iväg och träna. Härligt värre! Vill träna i morgon oxå, men det får nog bli på badhuset isf. Blir lite dyrt att betala 70 kr per gång. Och några årskort har vi inte råd med än. Fast ska kanske skaffa kort så att dom drar från kontot varje månad. Kanske.. Doffe gick å la sig strax före 19.00, så nu sover han som en gris ;) Han har ju jobbat natt så han va rätt sleten. Och jag ska göra i ordning barnen inför natten nu iaf. Är rätt trött själv så de vore gött å få lägga sig. Men det blir nog inte förrän om några timmar!

Go natt! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0