Kikar jämt in :)

Och säger go natt, och sov gott mina grisar ;) Nu lägger iaf jag mig. Vill inte va föör trött till morgonen. Jag har 2 piggeliner uppe fortf. Inte klokt. Men Emil somna 19.30 typ och vakna 21.30. Super kul! Och Natalie tvingar sig uppe som vanligt. Och vi har inga sovrutiner, stygg på oss. Vi va jätte duktiga för ett bra tag sen och det gick rätt bra. Men vi har en Tindra fis med oxå som gör det lite svårt. För ska vi få Natalie te å sova i sin säng då måste vi läsa tills hon somnar. Och det kan dröja läänge. Det hände t.om att båda jag och Doffe somna medans vi läste, för att vi läst så länge. Så det va väl lite därför vi gav upp oxå. Så om jag lägger mig nu så kanske jag kan få med en utav dom till sängen. Förhoppningsvis båda! Annars kan det va lättare att dom somnar på varsitt håll. Så stör dom inte varann. Men iaf, Go natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är jobbigt när dom vaknar efter att ha sovit, då går det verkligen inte att få dom i säng förrens man själv lägger sig...

Haha då lär ni fått läsa länge iaf om ni somnar istället för henne :)

2010-01-05 @ 12:46:41
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0