Lite roliga saker ;p

Du är kär nu - Jajjemen :)
Du har sårat nån så de börjat gråta - Tyvärr :(
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Flera gånger! 
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - :) Ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - ja

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Det har jag nog
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra -
Hm? Ja det med
Jag har smygit ut utan lov -
Nej, inte hemma hos mig :)
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar -
Kan nog ha hänt ;P
Jag har en hemlighet som ingen vet -
Tror nog faktiskt inte de
Jag har fuskat i ett spel -
Tror jag nog inte!
Jag har struntat i ett prov -
O ja flera gånger


DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Är det dåligt? :)
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej  
Jag kan svälja piller -
Öh? ja
Jag har tagit mediciner mot depression -
Nej
Jag har anorexi och/eller bulimi -
Nepp
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det  - Nej, tråkigt å sova hela dagen 
Jag har vaknat gråtande -
Ja
Jag har somnat gråtande -
Ja


DÖDEN

Jag hatar begravningar - Dom är inte roliga direkt
Jag har sett någon dö -
Nej som tur är
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja 
Någon nära till mig har begått självmord -
Nej


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - Haha, vet inte. Nej det har jag nog inte
Jag har sett en fallande stjärna -
Jepp
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Det får man inte säga juh.. och sen kommer jag faktiskt inte ihåg 
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Kanske, vet faktiskt inte  
Har sparkat en kille mellan benen -
ja fast inte med flit
Har hoppat fallskärm från ett flygplan -
Absolut inte!
Har lekt sanning eller konsekvens -
ja
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Har jag säkert
Jag har medverkat i en teater - I skolan, på lågstadiet
Du har fångat en snöflinga med tungan - Ja klart
Jag har suttit på ett tak på natten - jo jag hade visst de :) 
Jag har aprillat någon - Försökt iaf ;)
Jag har åkt taxi -
Ja
Jag har ätit sushi -
Nej
Jag har åkt snowboard - Nej och vill inte 


Kommentarer
Postat av: Frida

Jo du har suttit på ett tak på natten, tjyvrökningen hemma hos Jannike ;)

2010-01-15 @ 09:28:35
Postat av: Becca

Haha ja just de :)

2010-01-15 @ 09:38:29
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0