Måndagen

Idag va jag och syrran och tog våran dagliga dos med sol. Okej kanske inte dagliga men :p Solar ju inte varje dag! Fan jag blir ju aldrig brun juh. Känns inte så iaf!
Och Barnen fick andra sprutan av influensavaccinet idag. Och det gick fort och skapligt bra :)  Nu har jag fått gett Tindra alvedon för hon fick sprutan i benet och hon har jätte ont när hon går, så hon bara gråter och jag får bära henne. Stackarn :( Tycker det är lite dumt att ge sprutan i benet på små barn som kan gå faktiskt. Hur tänker dom där? Fast det kanske är nåt dom måste göra, för att dom har för små armar eller nåt. A jag vet inte.
Jag börjar känna mig lite dålig ja..  tror jag. Hoppas det inte blir nåt mer med de iaf. För jag och Doffe ska träna i morgon så det får jag inte bli. Ja barnen kanske blir dåliga så då är det kört då med iofs. Doffe jobbar kvällen nu i 3 dagar sen är han ledig på torsda och sen jobbar han natt fred, lörd,sönd och månd. Tråkigt! Men i morgon ska Sanna komma hit iaf. Och det ser jag verkligen fram emot :D
Nej nu måste jag göra i ordning mina älsklingar för natten ***

Haha, lite äckligt så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0