Morning has broken.. (fin låt de kom jag på)

God morgon! Det blev ingen träning för mig och Doffe idag. Dom har ju fått ett nytt schema och ibland gör dom en 10 timmars dag så han börjar 11.30 idag. och dessutom är barnen hemma från dagis oxå. Emil är inte dålig men Natalie och Tindra är inte så pigga. Men onödigt å dra med Natalie ut om Emil skulle vore på dagis. Så dom har fått alvedon så snart e dom pigga igen :) Jag är inte dåligare än va jag va igår, som tur är! Mer förkyld bara. Jag tänkte dra igång och städa här snart när jag har åte klart frukosten och kommit i andra kläder. Och när jag kollat klart på nätet förstås ;)  Det är ju ett måste liksom. Sanna rompa kommer hit sen så då måste jag ha städat.. lite iaf :) Haha, ja det är ett sånt måste jag har när det kommer någon. Helst iaf. Och nu är det verkligen skitigt här!
Jamen ha en bra dag vettja, för nu har inte jag tid att sitta här längre ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0