Prinsessan och grodan

Har ni haft en bra helg? Jag har iaf haft en rätt bra helg. Kan inte klaga iaf :p Längtar verkligen till nästa helg :D Då blir det lite parteey! Tror det kommer bli väldans kul alltså ;)  Jag ska dessutom laga mat till några så jag har väl antagligen fullt upp då, men det är de värt. Blir ju inte så krånglig maträtt så jag kan nog förbereda hela på morgonen och ställa in i kylskåpet. Då är det ju inte så mycke å göra sen. Tummen upp för det! :) Ska alltså göra tacotårta. Recept på den kan ni få, för den är JÄTTE go! Gud va bra spotify är då :) Bara söka å lyssna, pärry väl? Vi fick en inbjudan från telia, så klart man skaffar det! Vi har inte den man betalar då, men man kan ju lyssna på mycke ändå!

Bjuder på lite bilder oxå :)

Ser bra kärt ut väl? ;)
'


Syrrans minsting <3
 Kan ni tänka er, han är 5 månader snart och alltså precis 1 år yngre än Tindra men väger mer?! Haha, SÖTNOS!


Min fina fjompfia <3


Neo




<3


Smilgrodan <3



Sov nu gott era skitar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0