Thank god it´s saturday!

God morgon!

Säger bara AJ! jag har träningsvärk i benen. Gjorde andra övningar hemma igår och det känns! Även fast jag stretcha. Men blir väl så när man inte är så van.
Jag la mig klockan 3 i natt så det känns som om jag är sjuk (typ iaf) nu bara för att jag är så trött.
Och vakna av att Emil hosta, och eftersom han har astma så lär det bli kul i kväll =/
Jag satt å fundera igår över vem som skulle bli dagens person idag. Och funderar lite än, fast tror jag vet vem det ska bli. Grejen är den att jag vill ha mycke kort av den som ska va stjärna för dagen så jag får vänta med några. Tills jag får mer kort :) Eller tills jag får några kort överhuvudtaget av dom som jag inte ens har något på. Vilken som ska bli dagens i morgon det vet jag redan iaf :) Nej nu ska jag nog köra ett pass om kroppen vill :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0