Vet ni vad?

Vill egentligen skriva ett ledsamt inlägg, men det finns en stor risk att vissa tar åt sig. Inte för att jag bryr mig så. Men risken är ju oxå då stor att den jag vill skriva om inte förstår. Inte för att jag vill skriva om EN person utan om mig själv, ett problem. Men självklart är det ju en person som får mig att känna såhär just nu. Låter ju obegripligt, men det är de som är meningen.. Att ingen ska veta. Det finns visserligen redan nån som vet. Och den/dom förstår. Men det är det nog inte alla som gör. Så det är lika bra att jag håller tyst.. Finns en risk att någon frågar, och då har jag svårt att förklara. För allt jag säger låter obegripligt och konstigt. Och det blir bara en smet ev allt. och jag förlorar alltid =/


Jag och barnen har iaf vore till verkstan idag. För va tvungen att få nåt till Tindra eftersom hon har lite svårt att andas. Det här med kruppen ni vet? Hon fick iaf sånna tabletter man löser upp i vatten som dom brukar få. Så nu blir det förhoppninsvis bra :) Men det brukar det ju bli så. Sen efter det så åkte vi å fikade på nordells, mysigt :) Nu håller jag på å lagar mat och sen blir det en sväng ner till stan för mig.. Alldeles själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0