You know it`s true

Nu har jag inte skrivit på 2 dagar, illa alltså. Men jag har liksom haft fullt upp med pigga barn på kvällen och igår somnade jag när jag la mig med Tindra för att hon skulle sova. Ja nu sover alla förutom Natalie (som vanligt). Ändå va vi på badhuset idag så man tycker ju att hon borde ha bleve lite sleten. Det är hon säkert fast hon tvingar sig. Igår va jag med syrran (Lena) till Karlstad. Vi lämna in brudklänningen hon ska ha så dom ska sy in den. Vi yra omkring och leta efter båda brudklädesbutikerna dom har i K-stad. Hitta dom att till slut :p Så nu va de fixat. Nu är det bara te å planera in lite möhippa/svensexa. Ja dom har fått veta de. För vi blir inte så många så då har vi det ihop. Kan bli mysigt :) Och så måste dom ju skaffa barnvakt inför de. Lite bitar har fallit på plats. Och vi vet ungefär vad vi ska göra för dom :) Med dom får varken veta bu eller bä :)  Klar med bröllopspresenten är jag oxå :) Har inte fått den än men fixat e de! Ska bara köpa doppresenter oxå.
Ja som sagt idag va vi på badhuset med Natalie och Emil. Tindra fick va hos sin farmor hon <3 Innan vi åkte hem så passa jag på å simma lite. Så nu har jag tränat 2 dagar i sträck. Va på gymmet med Sanna i förrgår och ska på gymmet med Marie-Louise i morgon. Eller oxå ska vi gå ut och gå. Men antagligen blir det -20 i morgon och då får det bli gymmet ist. Sen på freda ska jag och Lena sola. Doffe jobbar helgen, jäätte kul =/ Sanna då vet du vad du ska göra ;) Ja just de, hålla din älskling sällskap! I morgon får jag försöka städa på dagen. Tog ner granen idag iaf så då är den ur vägen. Och så har min duktiga man äntligen slängt allt skräp sen jul. Vi hade typ 2 säckar inne med skräp och 2 ute. Och du Sanna, kan inte du bli med mig och panta nån dag? Nej nu får det absolut bli sängen! Go natt!  

Haha, ser ni vilken GO fisunge jag har. man vill ju bara ÄTA! :)


Kommentarer
Postat av: Sannus

HAHA, vilken underbar jävla bild på Tindra!! Och jo, jag kan bli med och panta ;P Jag behöver också göra det.

2010-01-07 @ 10:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0