Life is what it is...

Jag skrev ju att jag saknar Marmaris i förra inlägget. Det gör jag , fast det är mest utomlandskänslan jag saknar. Ja självklart stället oxå! Men skulle klart kunna tänka mig att åka till fler ställen. Eller det är ju ett måste liksom ;p Är sugen på att åka till Tunisien. Vem vet, kanske blir det nästa år :) Förhoppningsvis! Och nej jag vill inte va här i Sverige, tråkigt land är de. Faktiskt! Men detta är ju mitt hem, och jag vet inte hur det skulle gå om vi skulle flytta till ett annat land. Antagligen inge bra :p För då skulle det va svårt att vänja sig med allt och språk å så. Och det skulle ju inte va en dans på rosor för det liksom. Så är det ju. Man får va glad åt att man får åka på äventyr och sen komma hem. Annars skulle det inte bli nån spänning i livet heller.


Men just nu iaf så längtar jag efter att skaffa en hund, och hoppas att det kan bli snart! Man får liksom se fram emot andra roliga saker som kommer att hända. Och hundar är verkligen en passion för mig. Jag blir skit glad av att ha dem runt mig och skulle så gärna vilja jobba med hundar! Men vart, när och hur är frågan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0